Протікання паркінгу. Гідроізоляція підземних паркінгів.

Як часто вам доводилося залишати свою улюблену машину на паркінгах (підземні паркінги, паркінгах під мостами), а на ранок виявляти її в плямах від води, яка накапала із стелі? Випадок не одиничний.

Така проблема виникає з дійсно важливої причини — погана герметизація деформаційного шва, або інакше, взагалі через його відсутність. Як відомо, деформаційний шов призначений для запобігання появам деформацій і тріщин в несучих і огороджувальних конструкціях, які можуть виникати під впливом коливань температури зовнішнього повітря в перебігу довгого часу нерівномірних осідань ґрунту основи, сейсмічних явищ і т.д. Призначення деформаційного шва достатнє широке і він застосовується в пристрої фундаменту, фасаду, стелі, підлоги.

Установка деформаційного шва в паркінгах — це перший крок правильного будівництва. Окрім цього, для захисту конструкції паркінгів від проникнення вологи, обов’язковим чином рекомендується здійснювати герметизацію деформаційного шва. Але фактично герметизація деформаційних швів є найбільш проблематичним місцем при будівництві підземних і надземних паркінгів.

Чому ми рекомендуємо використовувати деформаційні шви при будівництві паркінгів і його герметизацію? По-перше, деформаційний шов захистить будівлю від можливих зовнішніх деформацій і на довгі роки збереже його експлуатаційні властивості. По-друге, герметизація деформаційного шва дозволить запобігти проникненню вологи в тіло конструкції, захистить від виникнення протікань. Герметизація деформаційного шва в тілі конструкції багаторівневих і одинарних паркінгів є найбільш дешевим способом.

Подписка на рассылку