Якісні дороги

Впродовж останніх ста років принципи формування дорожнього полотна постійно покращувалися. Поряд з розвитком інженерної думки розвивалася і хімічна індустрія, яка розширювала розуміння природи бітуму і дозволяла якісно покращувати його характеристики. Активна розробка стандартів та їх взаємодії між собою упорядкувала і систематизувала накопичені знання.

Будівництво доріг щільно пов’язане з їх подальшим утриманням і ремонтом. Навантаження що зростає, підвищує вимоги не лише до технологічних процесів, але і до якості матеріалів, які використовуються дорожньому полотні. Тому важливим завданням будь-якого підприємства, яке виготовляє бітумні продукти, є їх постійне удосконалення і розробка нових сполук і сумішей.

Основним елементом, що дав можливість розвитку екологічно чистих бітумних продуктів, стала рапсова олія, яка в багатьох випадках практично повністю замінила уайт-спіріт та нафтові розчинники. Іншим напрямком стала розробка найновіших емульгаторів, які забезпечують високу якість водяних емульсій. Третім етапом успіху стало використання гарячих полімер-модифікованих бітумних герметиків, що не містять фенолу і сажі.

На сьогоднішній день основними цілями виробників є підвищення якості продукції і просування власних винаходів і розробок, орієнтуючись на всі вимоги сучасного ринку.

На даний момент концерн BORNIT® розробив і впровадив наступні рішення у сфері «холодних» технологій:

— ремонт тріщин в асфальт-бетоні;

— холодний і реагент ний асфальт;

— відновлювальна пропитка.

Для ремонту тріщин холодним методом необхідні дві умови — матеріал повинен мати еластичні властивості, залишаючись достатньо міцним і витривалим до зношування і механічних навантажень; одночасно він має бути достатньо текучим, щоб заповнювати тріщини по всій їх глибині. Дотримуючись цих умов, було розроблено спеціальну емульсію, яка має достатню в’язкість на етапі укладки і еластичність на етапі експлуатації. Правильний вибір всіх компонентів також дозволить продукту витримувати механічні навантаження, враховуючи і навантаження шипованою гумою у зимовий період.

Одним з таких матеріалів є BORNIT®-Риссфлекс. Матеріал може наноситися як вручну за допомогою спеціальної кельми, так і машинним способом. Швидкість ремонту може досягати 600 метрів за годину!

Другим варіантом ремонту тріщин є їх «заклеювання» тонкими бітумними стрічками BORNIT®-ущільнююча стрічка KSK або BORNIT®-стрічка для тріщин. Такий ремонт є дуже швидким і дешевим, однак термін експлуатації поступається мастичному або емульсійному. Ділянки, відремонтовані за допомогою стрічки, слугують в середньому 3 роки.

Стрічка має розміри 30×3 та 40×3 мм і постачається в коробках рулонами по 12 метрів. Стрічка може виготовлятися у самок лейкому варіанті або ж застосовується разом з ґрунтовками, що постачаються у балоні.

Сьогодні, вираховуючи ефективність того чи іншого продукту, варто враховувати наступні запитання:

  1. 1. Скільки Ви заплатите за сам матеріал?
  2. 2. Скільки буде коштувати його застосування?
  3. 3. Яке додаткове обладнання Вам знадобиться?
  4. 4. Який об’єм робіт можна зробити за одиницю часу?
  5. 5. Які терміни експлуатації Ви отримаєте?

Даючи відповідь на ці запитання, можна швидко прийти до формули — що дорого на початку, те дешево наприкінці, і навпаки — що дешево на початку, те дорого у підсумку. Прикладів цьому надзвичайно багато. Тому, приймаючи те чи інше рішення, спирайтеся на всі показники — це дозволить зекономити Ваші час та гроші. А наші спеціалісти завжди раді допомогти Вам у виборі необхідних матеріалів.

Подписка на рассылку