Ринок підпокрівельних плівок

Фахівці поділяють ринок підпокрівельних матеріалів на плівки і дифузійні матеріали. Співвідношення цієї продукції оцінюється експертами як 90% до 10%. Тобто, найбільш споживаними продуктами для облаштування підпокрівельного простору на українському ринку залишаються підпокрівельні плівки.

У період кризи загострилася ситуація із застосуванням неякісної підпокрівельної продукції. Багато виробників усвідомлено пішли на виробництво неякісної плівки, щоб знизити свої витрати на виробництво й утримати ринкові ціни. На ринок у величезних розмірах почала надходити продукція з вторсировини, з заниженою фактичної щільністю, з більш низьким вмістом стабілізаторів проти ультрафіолету. Споживачі, не заглиблюючись в технічні характеристики, вибирають саме найдешевші матеріали. Парадокс цієї ситуації в тому, що вартість підпокрівельної плівки в загальну вартість покрівлі становить 2%. Тому ніякої економії насправді не відбувається. Навпаки, з збігом деякого часу власникам доводиться витрачатися на ремонт.

Українське ж виробництво даної продукції дуже скромно — всього кілька підприємств, що випускають пароізоляційні плівки з поліетилену. Це викликано великим технологічним відставанням, обмеженими можливостями контролю якості, малими інвестиціями та недостатнім досвідом виробництва українських виробників. Розширити асортимент, налагодити виробництво супердифузійних мембран вітчизняним підприємствам поки не під силу.

Група компаній SANPOL одна з небагатьох українських компаній, яка постачає тільки якісні покрівельні матеріали європейських виробників. У числі продукції знаходяться підпокрівельні плівки, супердифузійні мембрани, клею і стрічки.

Провідні фахівці ринку радять не економити на плівці і зупиняти свій вибір на товари з хорошими технічними характеристиками.