Армування бетонних доріг

Як відомо, бетон – один з найміцніших матеріалів, тому він широко використовується в будівництві. Його характеристиці на стиск, не може протистояти навіть сталь. Але у бетону, як і у будь-якого іншого матеріалу, є ряд своїх недоліків, серед яких можна виділити брак пластичних характеристик. Саме з цієї причини в бетонних виробах використовують армування. Якщо зупиниться на пластичності, в'язкості тріщиноутворення і усадці, то найкращим матеріалом для армування і для посилення цих властивостей є фібра ко-полімерна Polyex Mesh.

При укладанні бетонної дороги, мінімальна рекомендована товщина бетонного шару повинна становити не менше 17 см, але оптимальною товщиною під великі навантаження є 20-25 см. Обов'язково в місцях переривання бетонування і в місцях поділу карт встановлюються спеціальні пристосування, так звані протиусадочні анкери. Противоусадочные анкери – це спеціальні пристосування, які сприймають усадочні і температурні розширення. Також наносяться спеціальні насічки для надання покриттю негладкого, а шорсткого підстави. Це досягається проведенням вздовж ухилів дороги спеціальними щітками і додання шорсткої поверхні бетонної дорозі для збільшення зчеплення з бетонним покриттям у транспорту.

Раніше при влаштуванні бетонних дорожніх покриттів, в основному використовувалися наскрізний стальний арматурний каркас або ж переривчастий арматурний каркас. Із зростанням рівня нинішніх технологій, можна зробити висновок, що набагато краще, надійніше, швидше і дешевше використовувати ко-полімерну фібру Polyex Mesh. Дана фібра є дуже міцним матеріалом, тобто ось ця дріт має розривні характеристики сталі.

 

Фібра Polyex Mesh має величезну кількість переваг у порівнянні зі сталлю: вона легка, дешева і не подається корозії. Її можна подавати разом з бетонним розчином звичайними бетонними насосами, і вона не псує устаткування. При цьому її характеристики пластичності, які вона надає бетону, дозволяє покриттям дуже довго служити, перешкоджаючи усадки і пластичному тріщин, відповідно даний матеріал є ідеальним для армування бетонних поверхонь і бетонних доріг.
 

Для того, що б правильно спорудити бетонну дорогу, потрібно в першу чергу підготувати підставу, тобто це повинні бути стійкі дренувальні грунти, бажано річковий пісок, з коефіцієнтом не нижче ніж 1.6. Також можуть використовуватися й інші види грунтів, але з обов'язковим використанням геосинтетичних матеріалів для того, щоб зробити армування цієї насипу. Далі обов'язково потрібно пам'ятати про дренажному шарі і про підстильному шарі, тобто можна зробити основу з щебеню або з того ж асфальто-бетону або з худого бетону, тобто з бетонної підготовки. Знову ж таки, при влаштуванні цих шарів, обов'язковим є використання геосинтетичних матеріалів для армування насипу. Після цього, влаштовується бетонна дорожня одяг при використанні бетону марки не нижче М400, тобто обов'язково повинні бути важкі дорожні бетони. Також до всього вищепереліченого потрібно врахувати те, що дане бетонне полотно повинно обов'язково ділитися на карти, тобто в залежності від ширини покриття ці карти можуть досягати до 6х6 або навіть більше. У місцях переривання бетонування потрібно встановлювати противоусадочные анкери.

 

Дуже часто ми звикли до того, що бетонні дороги влаштовуються дуже складним ланкою техніки, спеціальними бетононасосами, бетоноукладчиками і т. д. Але насправді якщо є потреба, то можна бетонні поверхні і бетонні дороги влаштовувати своїми руками. Тобто досить якісно ущільнити основу і провести армування, провести дренажні та бетонні підготовки, після цього виставити опалубку. Таким способом можна укладати бетонні дороги і бетонні поверхні не застосовуючи важкої техніки. Найголовніше правильно підібрати правильно товщину, бетонний складу, за рекомендаціями наших фахівців провести армування за допомогою фібри Polyex Mesh. Після цього потрібно якісно залити і простежити за затвердінням бетону, що дана поверхня вийшла максимально якісною.