Завітайте в наш будівельний магазин «Будлея»

Захист від протікання. Паркінг

Як часто вам доводилося залишати свою улюблену машину на паркінгах (підземні паркінги, паркінгах під мостами), а на ранок виявляти її в плямах від води, яка накапала зі стелі? Випадок не поодинокий.

Така проблема виникає з дійсно важливої причини - погана гідроізоляція і герметизація деформаційного шва, або в іншому випадку, взагалі через його відсутність. Як відомо, деформационный шов призначений для попередження появ деформацій і тріщин в несучих і огороджувальних конструкціях, які можуть виникати під впливом коливань температури зовнішнього повітря протягом довгого часу нерівномірного осаду грунту поверхні, сейсмічних явищ і т. д. Призначення деформаційного шва досить широке, та застосовується в облаштуванні фундаменту, фасаду, стелі, підлоги.

Установка деформаційного шва - це перший крок правильного будівництва. Крім цього, для захисту конструкції паркінгів від проникнення вологи, обов'язковим чином рекомендується здійснювати герметизацію деформаційного шва.

Чому ми рекомендуємо використовувати деформаційні шви та правильну його герметизацію при будівництві?
По-перше, деформаційний шов захистить будівлю від можливих зовнішніх деформацій і на довгі роки збереже його експлуатаційні властивості. По-друге, герметизація деформаційного шва дозволить запобігти проникненню вологи в тіло конструкції, захистить від виникнення протікання. Герметизація деформаційного шва в тілі конструкції багаторівневих і одинарних паркінгів є найбільш дешевим способом.

Існує проблема установки деформаційного профілю на нерівних бетонних поверхнях або на вже пошкоджених поверхнях. З цим завданням відмінно впораються Ремонтні суміші від турецького виробника Teknorep 300 і Teknorep 300EX.

Дуже часто деформаційні шви використовують в промислових бетонних підлогах. В цьому випадку потрібно врахувати те, що коли підвищується температура і відбувається збільшення вологості, або коли ці параметри скорочуються, виникає деформація бетону. Хоч і деформації можуть бути невеликі, але вони можуть привести до появи тріщин.
Щоб уникнути цього обов'язково потрібно нарізати температурні шви, після чого їх правильно загерметизувати. У температурні шви слід спочатку закласти поліетиленовий джгут, після чого його слід заповнити високоеластичним поліуретановим герметиком Teknopoliderz 1K.


Це матеріал нового покоління, який використовується для герметизації температурних швів в бетонних підлогах, паркінгах, бетонних майданчиках. Правильно підібраний герметик забезпечить надійну герметизацію температурних швів і істотно продовжить період експлуатації бетонних підлог.

На сьогоднішній день бетонні підлоги виступають найпоширенішим видом промислових підлог. Продовжити термін служби і підвищити експлуатаційні характеристики бетонних підлог дозволяють сучасні рішення. Одним з найпоширеніших таких рішень є зміцнювач для бетонної підлоги - топпінг. Зміцнювачі для бетону вирішують головну проблему промислових бетонних підлог - руйнування верхнього шару бетонної плити.

Компанія "Санпол" рекомендує використовувати топінги для бетонних підлог Teknoser 100 і Teknoser 300. Teknoser 100 - зміцнювач для свіжих бетонних поверхонь, до складу якого входить сортований кварцовий пісок, гідравлічне в'яжуче і спеціальні хімічні добавки. Збільшує міцнісні властивості бетонної поверхні в 1,5 рази, надає необхідний декоративний вигляд поверхні. Teknoser 300 - зміцнювач для бетону, до складу якого входить корундова крихта, гідравлічне в'яжуче і спеціальні хімічні добавки. Збільшує міцнісні властивості бетонної поверхні в 2 рази.

Невід'ємною частиною цього процесу є обов'язковий догляд за свіжоукладеним бетоном. Teknokur 100 - це мембраноутворювач на основі акрилової емульсії, який допоможе захистити свіжоукладений бетон від несприятливих погодних умов, а також захищає свіжоукладений бетон від швидкої втрати вологи і зниження ймовірності утворення усадочних тріщин. Для додання бетонної поверхні додаткового захисту і глянцевого ефекту потрібно застосувати акриловий лак Teknosila 300, який також має протиударні та ізоляційні властивості.

Фінішним етапом таких підлог є нанесення фарби Teknobond 950 для дорожньої розмітки і підлогових покриттів.

Також ахіллесовою п'ятою будь-якої монолітної споруди є "холодні" шви. Через різницю заливки бетону між двома конструктивами виникають мікрополості, за якими згодом на капілярному рівні проходить вода. Що хорошого в цьому? Нічого. Тому проблему такого типу потрібно обов'язково передбачати на етапі заливки бетону за допомогою гідрофільної поліуретанової гуми Плуг.

Краще захистити конструктивні елементи будівлі на етапі будівництва. Це значно здешевить експлуатацію будь-якого об'єкта і заощадить кошти на його ремонт в майбутньому.