Захист від протікання. Паркінг

Як часто вам доводилося залишати свою улюблену машину на паркінги (підземні паркінги, паркінгах під мостами), а на ранок виявляти її в плямах від води, яка накапала зі стелі? Випадок не поодинокий.

Така проблема виникає дійсно важливої причини — погана гідроізоляція та герметизація деформаційного шва, або в іншому випадку, взагалі з-за його відсутності. Як відомо, деформаційний шов призначений для попередження появ деформацій і тріщин у несучих і огороджувальних конструкціях, які можуть виникати під впливом коливань температури зовнішнього повітря протягом довгого часу нерівномірних осідань ґрунту основи, сейсмічних явищ і т. д. Призначення деформаційного шва досить широко він застосовується у пристрої фундаменту, фасаду, стелі, підлоги.

Установка деформаційного шва в паркінгах — це перший крок правильного будівництва. Крім цього, для захисту конструкції паркінгів від проникнення вологи, обов'язковим чином рекомендується здійснювати герметизацію деформаційного шва. Але фактично герметизація деформаційних швів є найбільш проблематичним місцем при будівництві підземних і надземних паркінгів.

Чому ми рекомендуємо використовувати деформаційні шви при будівництві паркінгів і його герметизацію? По-перше, деформаційний шов захистить будівлю від можливих зовнішніх деформацій і на довгі роки збереже його експлуатаційні властивості. По-друге, герметизація деформаційного шва дозволить запобігти проникненню вологи в тіло конструкції, захистить від виникнення протікання. Герметизація деформаційного шва в тілі конструкції багаторівневих і одинарних паркінгів є найбільш дешевим способом

Але якщо подібний момент з деформаційними швами не був передбачений і проблему потрібно вирішувати не на стадії будівництва, а на стадії експлуатації, то оптимальним рішенням, як за якістю, так і за витратної частини, буде використання еластичної поліуретановою гидроактивной піни Аквідур ЄС. За допомогою якої, вже на стадії експлуатації об'єкта можна вирішити таку головний біль, як протікання деформаційних швах паркінгів та інших промислових будівель, які піддаються великим навантаженням техніки і зовнішніх факторів.


Так само ахіллесовою п'ятою будь-якого монолітного споруди є «холодні» шви. З-за різниці заливки бетону між двома конструктивами виникають мікрополості, за яким згодом на капілярному рівні проходить вода. Що хорошого в цьому? Нічого. Тому проблему такого типу обов'язково потрібно передбачати на етапі заливки бетону за допомогою гідрофільної поліуретанової гуми Плуг.

Краще захистити конструктивні елементи будівлі на етапі будівництва. Це значно здешевить експлуатацію будь-якого об'єкту і заощадить кошти на його ремонт у майбутньому.