III Всеукраїнський форум «Інформація нового покоління»
Група компаній «САНПОЛ» взяла участь у III Всеукраїнському форумі «Інформація нового покоління: соціальні мережі, нові можливості Інтернету — теорія і практика».
Форум відбувся 28 березня в рамках виставки InterBudExpо-2012, яка проходила в МВЦ «Київекспоплаза» (Київ р.). Головною темою форуму стало просування компаній в Інтернет і соціальних мережах.
Програма форуму включала такі доповіді:
- Звідки взяти клієнтів? Ефективні рішення для сайтів (Костянтин Ворона, менеджер по роботі з клієнтами «Яндекс.Україна»)
- Мобільні технології, тенденції розвитку (Андрій Хоменко, керівник з розвитку медіагрупи «Автоцентр»)
- Вплив соціальних мереж на пошук (Тетяна Растяпина, керівник відділу просування медіагрупи «Автоцентр»)
- Як за допомогою контекстної реклами збільшити продажі (Дмитро Кущів, керівник відділу по роботі з клієнтами компанії «Бігун-Україна»)
- Вірусний і прихований маркетинг в соціальних мережах. Сторінки в соціальних мережах сайту bprice.ua (Муравлева Алла, керівник з розвитку інтернет-проекту)
- Формування лояльного ком'юніті в соціальних мережах (Ольга Ларіна)
- Обмін досвідом (будівельна компанія).
Спікери форуму поділилися своїм досвідом просування послуг та продукції через Інтернет і привели наочні приклади. Розповіли, як можна отримувати нових клієнтів, використовуючи сучасні технології та ресурси мережі Інтернет. По закінченні офіційної частини Форуму спікери відповіли на всі питання учасників.