Новий Генплан Києва передбачає повну модернізацію транспортної інфраструктури міста. Це закладено у ініціативою «Першокласна інфраструктура» Стратегії розвитку Києва до 2025 р. Модернізація буде включати розвиток громадського транспорту, міської залізниці.

За словами А. Куделіна всі етапи модернізації повинні бути чітко виписані в Генплані: будівництво мостів, тунелів, розв'язок, паркінгів, збільшення довжини магістральної вуличної мережі. А також забезпечення полицентрического принципу розвитку Києва – створення кількох центрів міський активності, що дасть змогу розосередити транспортні потоки міста і зменшити щоденні переїзди жителів.

Більш ніж удвічі планирют збільшити загальну протяжність метрополітену – з 64 до 130 км, і кількість його станцій – з 50 до 100. Розробники проекту Генплану передбачили будівництво семи нових депо, а також двох нових ліній метро – Подільсько-Вигурівської (27 км, 18 станцій) та Вишгородський-Дарницької (27 км, 19 станцій).

Планується будівництво чотирьох транспортних переходів через Дніпро, п'яти автодорожніх тунелів, 113 транспортних розв'язок, а також 146 паркінгів орієнтовно на 122 тис. машино-місць.

Група комапнії "САНПОЛ" неодноразово постачала матеріали на будівельні об'єкти в рамках реалізації Проекту розвитку Києва. Група компаній також розробила власний проект за рішенням багатьох проблем, пов'язаних з благоустроєм міста. Фахівці компанії підготували комплекс рішень по утепленню фасадів і внутрішніх приміщень, ремонт старих будівель і споруд з використанням сучасної гідроізоляції, модернізації систем опалення, водопостачання і каналізація та ін. Компанія продовжує працювати над цим проектом і готує нові пропозиції для будівництва та реконструкції столиці.

За матеріалами сайту www.building.ua