З 11-12 вересня 2019 року в м. Одеса відбувся науково-практичний семінар під назвою «Актуальні проблеми мостів та їх ремонт» організований Державним агентством автомобільних доріг України спільно з «ДерждорНДІ».
У семінарі брали участь представники обласних служб автомобільних доріг, дочірніх підприємств ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України», обласних державних адміністрацій, підрядних, проектних та наукових організацій, науковці, аспіранти та викладачі, а також наші представники групи компаній Sanpol.
На семінарі піднімалися головні та актуальні питання: експлуатація мостів; стратегія утримання автодорожніх мостів; обстеження, випробування та паспортизація мостів; ремонт та реконструкція мостів; організаційні та економічні питання ремонту та утримання мостів.
На тему про сучасні матеріали і технології для ремонту мостів - наші представники виступили з доповіддю про матеріали нашої компанії про їх переваги і головні характеристики:
- Кополимерна фібра Polyex Mesh, яка є заміною армування сталевими волокнами, арматурним каркасом і протиусадочними сітками.
- Ремонтні суміші наливні, тиксотропні безопалубочные для підлог, тротуарів, площадок покриттів, для ремонту балок і опорних частин мостів.
- Герметизація швів в бетоні за допомогою гідроізоляційних шпонок, системи hydroflex.
- Продукція для мостів та шляхопроводів:
♦ сталеві і алюмінієві мостові деформаційні профілі (складаються з водонепроникної гумової прокладки і сталевих або алюмінієвих профілів для поглинання рухів. Всі гумові (NR-CR) елементи компенсаційних швів виготовлені у відповідності зі стандартами EN і / або DIN і TSE)
♦ накладки на деформаційні шви (компенсація деформаційних переміщень від - / 10мм до - / 110мм, легкий монтаж 2-ма робочими без застосування важкої техніки)
♦ модульні деформаційні профілі (багатоблочні) (стійкі до корозії і володіють високою зносостійкістю, сталь і гумові матеріали виготовляються у відповідності зі стандартами EN)
♦ еластомірні опори (застосовуються для компенсації навантаження з верхньої частини конструкції на мостові колони, виготовлена з натурального каучуку або хлоропрена, армована сталевими прокладками, що дозволяє поглинати і розподіляти навантаження, що передається на мостові опори)
♦ дискові опорні елементи (можуть бути як фіксованими, так і дозволяти певні поздовжні, поперечні або вертикальні переміщення, або ковзання, витримують: вертикальні навантаження до 500кН, горизонтальні навантаження до 75кН)
Присутні на семінарі активно задавали питання і брали участь в обговоренні наших матеріалів, а також ділилися досвідом роботи.